184 יעדי דאעש הותקפו • הממונה על ההסברה חוסל

    דוד לזר 1 Comment on 184 יעדי דאעש הותקפו • הממונה על ההסברה חוסל

    ביממה האחרונה תקפו מטוסי צבא רוסיה 158 יעדים של ארגון הטרור דאעש באזור העיר העתיקה תדמור שבסוריה ביממה האחרונה • גם מטוסי הקואליציה הבינלאומית תקפו 26 יעדים של הארגון הטרור

    מטוס רוסי בסוריה • אילוסטרציה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות ההצהרה הרוסית על עזיבת הכוחות את סוריה, ההתקפות על מעוזי 'המדינה האיסלאמית' דאעש – נמשכות ללא הרף, וביממה האחרונה הן תוגברו באופן משמעותי.

    משרד ההגנה הרוסי מסר כי ביממה האחרונה תקפו מטוסי צבא רוסיה 158 יעדים של ארגון הטרור דאעש באזור העיר העתיקה תדמור שבסוריה ביממה האחרונה. על פי הדיווח – בתקיפות נהרגו יותר מ-100 חמושים מארגון הטרור.

    בנוסף, עדכן משרד ההגנה הרוסי כי ביממה האחרונה נרשמו תשע הפרות של הפסקת האש בסוריה. רוסיה תרצה בזה את התקפותיה הגרסיביות.

    מתוך כך נמסר כי הצבא הסורי כבש כשליש משטח העיר תדמור מידי דאעש, בעיקר בחלקיה הצפוניים והמערביים, בעוד שהקרבות נמשכים בחלקה הדרומי. התקשורת הסורית שידרה תמונות מכיבוש מבצר תדמור ביום שישי ושל כניסת טנקים ומשוריינים לעיר. כוחות דאעש פתחו במתקפת נגד, שכללה שימוש גם במכוניות תופת.

    ולא רק הרוסים והסורים, גם מטוסי הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש בהובלת ארצות הברית תקפו 26 יעדים של הארגון – 22 בשטח עיראק ועוד ארבעה בשטח סוריה.

    על פי דיווח של רשת סקיי בשפה הערבית – הממונה על ההסברה בדאעש חוסל במתקפה אווירית של כוחות הקואלציה במערב עיראק.

    ביממה האחרונה דווח כי כ-30 חיילים מצבא עיראק נהרגו בשוגג כתוצאה מהפצצה של מטוסי הקואליציה באזור מחמור שבקרבת העיר מוסול בצפון המדינה. לדיווח שפורסם ברשת אל-ג'זירה – אין אישור רשמי.



    1 תגובות

    מיין תגובות